Blender + idea + własne dzieci ( szachiści ) + problem z nogą = Szachy dla nas trzech
Z punktu widzenia inżyniera – 2017
Projekt Keijsers Interior Projects
“Nowa marka Olsen i musimy zorganizować koncept do tego projektu. Wyzwanie samo w sobie ciekawe, podoba mi się lecz krótki czas na realizacje komplikuje projekt.
Pierwszym etapem jest stworzenie przez innych inż. modeli w Topsolid-zie. Potem drafty, pdfy, jakieś zmiany, aktualizacje. Wygenerować listę cięcia, przeskakujemy do ERP-a. Jesteśmy gotowi do produkcji.
Podstawa jest stworzona. Teraz trzeba zebrać wszystkie informacje w jedną całość. Nazywamy to biblia konceptu. Kawałek po kawałku odkrywamy i tworzymy granice marki OLSEN.
Użyj wszystkich zasobów, zaczynając od Topsolid Plannera lub samego Topsolida. Twórz nowe światy w Blender-ze. Przygotuj wszystkie dane wektorowe i rastrowe. Stwórz pierwszy zarys, projekt myśli Olsena. Popatrz na godzinę, jesteś spóźniony ……”.
Inżynierski punkt widzenia – czy ktoś się zastanawia nad tym przez co przechodzi inżynier? Jak wygląda projekt z jego perspektywy? Ten film tego nie pokaże, ale może spowoduje, że przypatrzymy się ich pracy, licznym obowiązkom z innego punktu widzenia.
PawelReczek.com – 2017
Strona internetowa. Strona stworzona dla daleko spokrewnionego artysty 😉 Pawła Reczka
Keijsers Interior – HM Maastricht – 2016
Projekt Keijsers Interior Projects
Hunkemoller Maastricht – fastly, quikly trough render eye.
Everything in Your hands Life 😉
Flagowy sklep Hunkamoller-a, moim zadaniem było przygotowanie prezentacji, filmu pokazującego rozkład mebli oraz finalny wygląd pomieszczeń.
Sam koncept idącej kobiety do sklepu ( słychać jej kroki ), niewidzącej tła tylko szare zarysy ulic, prowadzonej przez „hasła” HunkMollera wydał mi się idealnym sposobem na budowanie napięcia. W oryginalnej wersji po wejściu do sklepu było słychać panią Jenis Joplin, krzyczącą w niebo głosy do swojego faceta w wiadomej sprawie. Nerwowe ruchy kamery pod koniec ujęcia – trzeba coś wybrać.
Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now – 2016
Projekt Keijsers Interior Projects
An idea – start everything ( Idea rozpoczyna wszystko )
Client bring us his concept ( Klient przynosi nam swój koncept, projekt )
How the furniture will be produced ? ( Jak mebel zostanie wyprodukowany, stworzony? )
Film o fabryce Keijser Interior Projects w Bochni – krótka przejażdżka przez naszą firmę. Schemat jest tylko ideą – koncepcją logicznych bloków działających ze sobą. Jak one ze sobą współpracują, co jest na wejściu do firmy, jak zostaje stworzony rezultat. Ostatnie pytanie – „Where do we go now ?” ( Gdzie idziemy teraz? ) – to nasza główna myśl przewodnia by patrzeć w przyszłość, by wzmocnić firmę, aby być jeden krok przed konkurencją.
Keijsers Interior Projects – Topsolid Planner How It Works – 2016
Projekt Keijsers Interior Projects – 7 minutowy film o Topsolid Planner – oprogramowaniu dzięki któremu tworzymy sklepy, pomieszczenia wyposażone w meble z biblioteki. Wcześniej przygotowane modele wraz z opsami w szybki i łatwy sposób wstawiamy na scenę, ale to nie wszystko. Na bazie tego złożenia generujemy Quote – raport w formie pdf oraz dane XML. Tutaj dodatkowo pokazuje system działający w tle samego Plannera – to co się dzieje z informacją dalej.
Losowe wizualizacje projektów, konceptów z Keijsers Interior Projects – 2016
Losowe wizualizacje z projektów.
Gabinet – 2016
Gabinet z mnóstwem książek. Silnik Cycles, mnóstwo UV, fizyka ubrania ( clothes ).
Labirynt => Proteus systems => Topsolid Virtual – 2015
Projekt Keijsers Interior Projects – pierwszym pomysłem był Labirynt i na jego bazie powstały pozostałe koncepty: Proteus System i Topsolid Virtual. Labirynt zawiera różne elementy firmy – symboliczne a czasami to bryła jednego z starych projektów. Ukryty rebus był przepustką do biura inżynieryjnego ( poszukiwaliśmy na ten czas intensywnie talentów konstrukcyjnych ). Sama scena jest zrobiona w Blender-ze, zamodelowany labirynt wygięty za pomocą modyfikatora Curve. Następnie w tak wygięty element wkomponowałem wszystkie pozostałe elementy. Finalny labirynt z górnym i dolnym zdjęciem to złożenie trzech warstw w GIMPIE. Widoczne elementy Proteusa i Topsolida spowodowały stworzenie dwóch następnych konceptów.
Sesja Proteus to pierwsze surowe ustawienie naszego ERP-a. Coś na wzór sesji zdjęciowej, użyty sugestywnie DOF z białym tłem skupia uwagę tylko na tym co ważne. Same modele zapożyczone z Labiryntu, dla którego je głównie tworzyłem.
Dwa ostatnie zdjęcia, finalny render oraz zrzut ekranu z Blendera to wizja Topsolida Virtualnego. Wyobraźmy sobie scenę na której modelujemy nasz mebel ( widząc go z każdej strony ), ustawiając światła ( reflektory ) zdefiniowane nakierowując je na bryłę która wystaje z monitora – ważne – wirtualna bryła przyjmuje oświetlenie świata zewnętrznego. Dodatkowy pulpit WOOD-a obok klawiatury. Oczywiście manipulator 3d Connexion – podstawa. Futurystyczna wizja – przyznaje.
Łazienka – 2015
Projekt Keijsers Interior Projects – prototyp łazienki składany z komponentów. Drzwi przesuwne pozbawione jednego z wiązań pozwalają na ruch skrzydeł. Dwa drafty – pierwszy złożenie ( wyciągnięte wszystkie zasadnicze detale ) oraz rozstrzelony pokazujący komponenty / moduły.