Labirynt => Proteus systems => Topsolid Virtual – 2015

Projekt Keijsers Interior Projects – pierwszym pomysłem był Labirynt i na jego bazie powstały pozostałe koncepty: Proteus System i Topsolid Virtual. Labirynt zawiera różne elementy firmy – symboliczne a czasami to bryła jednego z starych projektów. Ukryty rebus był przepustką do biura inżynieryjnego ( poszukiwaliśmy na ten czas intensywnie talentów konstrukcyjnych ). Sama scena jest zrobiona w Blender-ze, zamodelowany labirynt wygięty za pomocą modyfikatora Curve. Następnie w tak wygięty element wkomponowałem wszystkie pozostałe elementy. Finalny labirynt z górnym i dolnym zdjęciem to złożenie trzech warstw w GIMPIE. Widoczne elementy Proteusa i Topsolida spowodowały stworzenie dwóch następnych konceptów.

Sesja Proteus to pierwsze surowe ustawienie naszego ERP-a. Coś na wzór sesji zdjęciowej, użyty sugestywnie DOF z białym tłem skupia uwagę tylko na tym co ważne. Same modele zapożyczone z Labiryntu, dla którego je głównie tworzyłem.

Dwa ostatnie zdjęcia, finalny render oraz zrzut ekranu z Blendera to wizja Topsolida Virtualnego. Wyobraźmy sobie scenę na której modelujemy nasz mebel ( widząc go z każdej strony ), ustawiając światła ( reflektory ) zdefiniowane nakierowując je na bryłę która wystaje z monitora – ważne – wirtualna bryła przyjmuje oświetlenie świata zewnętrznego. Dodatkowy pulpit WOOD-a obok klawiatury. Oczywiście manipulator 3d Connexion – podstawa. Futurystyczna wizja – przyznaje.