Witam , poniżej projekty aktualne ( ciągle otwarte , ewoluujące) i już zakończone. Od wizualizacji konkretnych scen , animacji ( oprogramowanie Blender 2.49b 2.76) poprzez projekty konstrukcyjno technologicze mebli , aż po aplikacje w technologi .NET (pod system MS Windows).

  • Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now

    Tytuł: Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now - 2016

    Technology / type: Topsolid Wood , Inkscape , Gimp , Blender 3D Cycles / 2.76
    Description: Projek Keijsers Interior Projects
    An idea - start everything ( Idea rozpoczyna wszystko )
    Client bring us his concept ( Klient przynosi nam swój koncept , projekt )
    How the furniture will be produced ? ( Jak mebel zostanie wyprodukowany , stworzony ? )

    Film o fabryce Keijser Interior Projects w Bochni - krótka przejażdżka przez naszą firmę. Schemat jest tylko ideą - koncepcja logicznych bloków działających ze sobą. Jak one ze soba współpracują , co jest na wejściu do firmy , jak zostaje stworzony rezultat. Ostatnie pytanie - "Where do we go now ?" ( Gdzie idziemy teraz ? ) - to nasza glowna myśl przewodnia by patrzeć w przyszłość , by wzmocnić firmę ,aby być jeden krok przed konkuręcją.
  • Topsolid Planner How It Works Topsolid Planner How It Works Topsolid Planner How It Works Topsolid Planner How It Works Topsolid Planner How It Works Topsolid Planner How It Works Topsolid Planner How It Works Topsolid Planner How It Works

    Tytuł: Keijsers Interior Projects - Topsolid Planner How It Works - 2016

    Technologia / typ: Topsolid Wood , Topsolid Planner , Topsolid Quota , Blender 3D Cycles / 2.76
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects - 7 minutowy film o Topsolid Planner - oprogramowaniu dzięki któremy tworzymy sklepy , pomieszczenia wyposarzone w meble z biblitoteki. Wcześniej przygotowane modele wraz z opsiami w szybki i łatwy sposób wstawiamy na scene , ale to niewszystko. Na bazie tego złożenia generujemy Quote - raport w formie pdf oraz dane XML. Tutaj dodatkowo pokazuje system działający w tle samego Plannera - to co siędzieje z informacją dalej.
  • Tytuł: Losowe wizualizacje projektów , konceptów z Keijsers Interior Projects - 2016

    Technologia / typ: Blender 3D Cycles / 2.76
    Opis: Losowe wizualizacje z projektów ...
  • Tytuł: Gabinet - 2016

    Technologia / typ: Blender 3D Cycles / 2.76
    Opis: Gabinet z mnóstwem książek. Silnik Cycles , mnóstwo UV , fizyka ubrania ( clothes ).
  • Tytuł: Labirynt => Proteus systems => Topsolid Virtual - 2015

    Technologia / typ: Blender 2.76
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects - pierwszym pomysłem był Labirynt i na jego bazie powstały pozostałe koncepty : Proteus System i Topsolid Virtual. Labirynt zawiera różne elementy firmy - symboliczne a czasami to bryła jednego z starych projektów. Ukryty rebus był przepustka do biura inżynieryjnego ( poszukiwaliśmy na ten czas intensywnie talentów konsrukcyjnych ). Sama scena jest zrobiona w Blender-ze , zamodelowany labirynt wygięty za pomocą modyfikatora Curve. Nastepnie w tak wygięty element wkomponowałem wszystkie pozostałe elementy. Finalny labirynt z górnym i dolnym zdjęciem to złożenie trzech warstw w GIMPIE. Widoczne elementy Proteusa i Topsolida spowodowały stworzenie dwóch nastepnych konceptów.

    Sesja Proteus to pierwsze surowe ustawienie naszego ERP-a. Coś na wzór sesji zdjęciowej , urzyty sugestywnie DOF z białym tłem skupia uwage tylko na tym co ważne. Same modele zaporzyczone z Labiryntu , dla którego je głównie tworzyłem.

    Dwa ostatnie zdjęcia , finalny render oraz zrzut ekranu z Blendera to wizja Topsolida Virtualnego. Wyobraźmy sobię scene na której modelujemy nasz mebel ( widząc go z każdej strony ), ustawiając światła ( reflektory ) zdefiniowane nakierowując je na bryłę która wystaje z monitora - ważne - wirtualna bryła przyjmuje oświetlenie świata zewnętrznego. Dodatkowy pulpit WOOD-a obok klawiatury. Oczywiście manipulator 3d Connexion - podstawa. Futurystyczna wizja - przyznaje.
    UWAGA Duże pliki - ( Ctrl + rolka myszki ułatwią oglądanie ).
  • Tytuł: Łazienka - 2015

    Technologia / typ: Topsolid Wood
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects - prototyp łazienki składany z komponentów. Drzwi przesówne pozbawione jednego z wiązań pozwalaja na ruch skrzydeł. Dwa drafty - pierwszy złożenie ( wyciągnięte wszystkie zasadnicze detale ) oraz rozstrzelony pokazujący komponenty / moduły.
  • Tytuł: Timmerhuis - 2015

    Technologia / typ: Topsolid Wood
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects - ciekawy projekt ze względu na zastosowany materiał CHROMA firmy 3M. Pierwsze zdjęcia pokazują bar składający się z dwóch pierścieni oraz wyspy. Cała konstrukcja wykonana z sklejki pokryta stalą nierdzewna szczotkowaną , stala malowana proszkowo oraz szkłem. Topsolid -owa dokumentacja pokazuje modułowośc mebla oraz sposób , kolejnośc montażu.
    Pozostałe zdjęcia pokazują balie wykonana z melaminy pokrytej w całości akrylikiem CHROMA firmy 3M ze US. Jednym z ważniejszych draftów to ten z kolejnością montażu samej CHROMY oraz poszczegolne rysunki modółów chromy. Na bazie tych rysunków 3M stworzył bryły , który montowalismy na konstrukcji w miejscu montażu w Rotterdamie.
  • Tytuł: De Rotterdam - przed 2015

    Technologia / typ: Topsolid Wood
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects - ogromny projekt , który ciągnoł sie przez ponad rok na produkcji i w biurze inż. Tutaj pokazałem tylko malutką cząstkę - dwie bryły z części restauracyjnej. Dominującym materiałem był mdf fornirowany drapany - specjalnie wyprodukowany na ten projekt. Modułowo zbudowane wyspy - z ustandaryzowanych komponentów ( wielokrotnego użytku - opcja Activate/Deactivate , Driver-y , procesy ).
  • Tytuł: Ricoh - przed 2014

    Technologia / typ: Topsolid Wood
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects - projekt wielu dziwnych kątów. Interesujące kształty ale trudne do zamodolowania modele , nie kształty. Musielismy uzyskać dokładna konstrukcje tak jak w rzeczywiśtości to miało być ( wraz z ożebrowaniem w środku ) , normalny draft złożenia o draft z rozbitymi elementami. Dzięki temu otrzymalismy wszystkie kąty każdego elementu i jak widac była to wielka przygoda dla produckji , która zacianala kąty na pile. Nie urzylismy tutaj CAM-u z Topsolida poniewarz nasza maszyna miała wtedy tylko 4 osie. Jak widac z zdjęć , każdy element miał nietypowy kształt czworokąta ( to niebyło problemem ) ale każda krawędź miała inny kąt. Tutaj widzimy tylko częśc tego dużego projektu , w rzeczywistości bylo więcej brył z charakterystycznymi kątami boków i kolorytsyką. W tym przypadku INDEKS elementów ( prowadzony przez naklejkę na elemencie ) , dobre drafty złożeń ( wiele widoków ) i elementów były kluczem do szybkiego i sprawnego złożenia mebli. Aby uniknąc zbyt wielu problemow z modelowaniem wszystkie ostre krawędzie niemaja docelowego promienia 25mm ale sa ostre. Informacja o tym dla wszystkich była jasna , ale by ułatwic sobie życie , informacja o tym była na rysunku tylko w postaci notatki - uwagi.
  • Tytuł: Box - przed 2014

    Technologia / typ: Topsolid Wood i Blender 2.49b
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects - service unit który finalnie zawiera wiele elektroniki. Wykonany z melaminy i corianu z stalowymi elementami. Wszystko było zrobione z osobnych komponentów i poskładane w jedna całość. Specjalnie dla tego projektu stworzylismy dwa typy dokumentacji płaskiej. Pierwsza dla produkcji - by wykonac moduły ( koncowy urzytkowni składa 5 modółów sam w całość ) oraz jedna dokumentacja dla finalnego użytkownika - instrukcja krok po kroku jak złożyć mebel.
  • Tytuł: Kuchnia i orzeszek - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Kuchnia i orzeszek.
  • Tytuł: Kuchnia "Never ending story" - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Kuchnia melamina down , MAT up.
  • Tytuł: Kuchnia trzy okna - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Kuchnia i trzy okna.
  • Tytuł: Garderoba - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Garderoba na poddaszu , królestwo melaminy.
  • Tytuł: Klatka schodowa ( Steel and glass ) - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Steel and glass , złożenie .
  • Tytuł: Klatka schodowa i szafa - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Wizualizacja konceptu do domu w Tamaryszkach 3.
  • Tytuł: HerHeaven Concept - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Wizualizacja koneceptu D.
  • Tytuł: Sklep 001 - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Wizualizacja sklepu.
  • Tytuł: Kuchnia system - projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Wizualizacja systemu kuchni. Modułowość.
  • Tytuł: Grzejnik - projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Wizualizacja grzejnika z profila 50x50x10 z stali nierdzewnej szlifowanej.
  • Tytuł: Fotel - projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Wizualizacja fotela z teatru , z małą aranżacją pomieszczenia - sama konstrukcja.
  • Tytuł: Ślusarki styl - projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Wizualizacja mebla w całości wykonanego ze stali. Projekt obejmuje szafkę RTV z wysówną szufladą na płyty DVD / CD oraz stolik.
  • Tytuł: Magistrat Wielicki - wczoraj i dziś - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Gimp
    Opis: Mały skok w przeszłość - camera mapping. Wielicki magistrat z zamkiem Żupnym w tle. Dla portalu wieliczanin.pl .
  • Tytuł: Makieta Wieliczki 3D- projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray - wizualizacja
    Opis: Wizualizacje przedstawiają wycienek z Wieliczki , od Magistratu , wraz z plantami po plac Kościuszki. W prostokącie makiety zmieścił się Zamek Żupny , kościoł św. Klemensa , szyb Regis , Różowa Kamienica aż po Sukiennice. Projekt wtrakcie realizacji ...
  • Tytuł: Zabudowa kominka - projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/ wizualizacja
    Opis: Zabudowa kominka z wykończeniem marmurem Amarillo_Triana , oraz czarnym Indian Black Dark. Wkład kominkowy z prostą szybą ( proponowani producenci wkładu Tarnava lub kratki.pl). Pozostała część zabudowy tynk , kolor jak na ścianach pomieszczenia. Dodatkiem jest oświetlenie oraz półki szklane we wnęce.
  • Tytuł: Aranżacja biura oraz pomieszczenia soscjalnego - projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/ wizualizacja
    Opis: Aranżacja wnętrza biura oraz pomieszczenia socjalnego. Biuro : meble fornirowane z elementami ze stali nierdzewnej. Pomieszczenie socjalne płyta wiórowa laminowana.
  • Tytuł: Stolik Kawowy - projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/ wizualizacja
    Opis: Projekt Stolika kawowego fornirowanego z naniesioną grafiką. Specjalnie zaprojektowane nogi z stali nierdzewnej i stali czarnej ( lakierowanej proszkowo ). Całość wzbogacona o drobne elementy wykonane z Corianu. Tacka uzupełnieniem kompletu.
  • Tytuł: Panel CD - projekt Strawberry Blur - 2011 r

    Technologia / typ: Autocad / wizualizacja
    Opis: Projekt Panela CD fornirowanego z giętymi elementami
  • Tytuł: Komoda - projekt Strawberry Blur - 2011 r

    Technologia / typ: Autocad / wizualizacja
    Opis: Projekt Komody fornirowanej z naniesioną grafiką
  • Tytuł: Stół - projekt Strawberry Blur - 2011 r

    Technologia / typ: Autocad / wizualizacja
    Opis: Projekt Stołu fornirowanego z naniesioną grafiką
  • Tytuł: Kuchnia p. G. - 2011r

    Technologia / typ: Blender 3D / wizualizacja
    Opis: Projekt Kuchni , wizualizacja wykonana w Blenderze.
  • Tytuł: Kuchnia p. R. - 2011r

    Technologia / typ: Blender 3D / wizualizacja
    Opis: Projekt Kuchni , wizualizacja wykonana w Blenderze.
  • Tytuł: Stolik karciany - 2011r

    Technologia / typ: fornir / mebel
    Opis: Stolik z blatem fornirowanym czereśnią , z naniesioną grafiką - technologia bejcowania.
  • Tytuł: Landscape ,przygotówka do projektu M. - 2010r

    Technologia / typ: Blender 3D / wizualizacja
    Opis: Wiuzualizacja wymyślonej sceneri w aplikacji Blender 3D.
  • Tytuł: Podkoszulek - wieliczanin - 2010r

    Technologia / typ: sitodruk / grafika
    Opis: Podkoszulek wykonany specjalnie na konkurs do portalu wieliczanin.pl. Z przodu podkoszulka grafika - szyb Daniłowicza , z tyłu na kołnierzyku wyszyty adres portalu.
  • Tytuł: Projekt Amadeusz ( CNC ) - 2010r

    Technologia / typ: VB.net, OpenGL / programownie , cnc
    Opis: Aplikacja pod system Windows , tłumacząca obrazek- grafikę na program rozumiany przez centrum obróbcze.
  • Tytuł: Intro Strawberry Blur - 2009r

    Technologia / typ: flash/blender 3d
    Opis: Intro filmów Strawberry Blur , stworzone w Blenderze.Tutaj w jakości flash.


kanał Strawberry Blur na YouTube Kanał Youtube Strawberry Blur

płaskorzeźba cnc Aplikacja (Win) - dekoder zdjęcia do programu Centrum obróbczego Weeke - Venture 2M.