Witam , ponizej projekty aktualne ( ciagle otwarte , ewoluujace) i juz zakonczone. Od wizualizacji konkretnych scen , animacji ( oprogramowanie Blender 2.49b 2.76) poprzez projekty konstrukcyjno technologicze mebli ( Topsolid ), az po aplikacje w technologi .NET (pod system MS Windows).

  • Chess for three of Us - 3d print Chess for three of Us - 3d print Chess for three of Us - 3d print Chess for three of Us - 3d print Chess for three of Us - 3d print Chess for three of Us Chess for three of Us Chess for three of Us Chess for three of Us Chess for three of Us Chess for three of Us Chess for three of Us Chess for three of Us Chess for three of Us Chess for three of Us Chess for three of Us

    Tytul: Szachy dla trzech nas- 2018

    Technologia / typ: Blender 3D Cycles 2.79 , Gimp
    Opis: Blender + idea + własne dzieci ( szachiści ) + problem z nogą = Szachy dla nas trzech
    3D wydruk - Shapeways.com
  • Engineer pov - montage stage Engineer pov - montage stage Engineer pov - blender scene Engineer pov - blender scene Engineer pov - blender scene Engineer pov - blender scene

    Tytul: Z punktu widzenia inżyniera - 2017

    Technologia / typ: Blender 3D Cycles 2.76 , Gimp
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects

    “ Nowa marka Olsen i musimy zorganizować koncept do tego projektu. Wyzwanie samo w sobie ciekawe , podoba mi się lecz krótki czas na realizacje komplikuje projekt.

    Pierwszym etapem jest stworzenie przez innych inż. modeli w Topsolid-zie. Potem drafty , pdfy , jakieś zmiany , aktualizacje. Wygenerowac liste ciecia , przeskakujemy do ERP-a . Jesteśmy gotowi do produckji.

    Podstawa jest stworzona. Teraz trzeba zebrać wszystkie informacje w jedną całość. Nazywamy to biblia konceptu. Kawałek po kawałku odkrywamy i tworzymy granice marki OLSEN.

    Urzyj wszystkich zasobów , zaczynając od Topsolid Plannera lub samego Topsoolida. Twórz nowe światy w Blender-ze. Przygotuj wszystkie dane wektórowe i rastrowe. Stwórz pierwszy zarys , projekt myśli Olsena. Popatrz na godzinę , jesteś spóźniony ……”

    Inżynierski punkt widzenia - czy ktoś się zastanawia nad tym przez co przechodzi inżynier ? Jak wyglada projekt z jego perspektywy ? Ten film tego niepokarze , ale może spowoduje ,że przypatrzymy sie ich pracy , licznym obowiązkom z innego punktu widzenia.


  • Pages Pages Pages Pages

    Tytul: PawelReczek.com - 2017

    Technologia / typ: HTML , php ,css ,Gimp
    Opis: Strona internetowa

    Strona stworzona dla daleko spokrewnionego artysty ;-) Pawła Reczka


  • HM Maastricht - montage stage HM Maastricht - blender scene HM Maastricht - blender scene HM Maastricht - blender scene HM Maastricht - blender scene HM Maastricht - blender scene

    Tytul: Keijsers Interior - HM Maastricht - 2016

    Technologia / typ: Blender 3D Cycles 2.76 , Gimp
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects

    Hunkemoller Maastricht - fastly , quikly trough render eye.
    Everything in Your hands Life ;-)


    Flagowy sklep Hunkamoller-a , moim zadaniem było przygotowaniem prezentacji , filmu pokazującego rozkład mebli oraz finalny wygląd pomieszczeń.

    Sam koncept idącej kobiety do sklepu( słychać jej kroki ) , niewidzącej tla tylko szare zarysy ulic , prowadzonej przez "hasła" HunkMollera wydała mi sie idealnym sposobem na budowanie napięcia. W orginalnej wersji po wejściu do sklepu było sluchać panią Jenis Joplin , krzycząca w niebo głosy do swojego faceta w wiadomej sprawie. Nerwowy ruchy kamery pod koniec ujecia - trzeba coś wybrac ....


  • Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now

    Tytul: Short Story About Keijsers Interior Projects Where Do We Go Now - 2016

    Technology / type: Topsolid Wood , Inkscape , Gimp , Blender 3D Cycles / 2.76
    Description: Projekt Keijsers Interior Projects
    An idea - start everything ( Idea rozpoczyna wszystko )
    Client bring us his concept ( Klient przynosi nam swój koncept , projekt )
    How the furniture will be produced ? ( Jak mebel zostanie wyprodukowany , stworzony ? )

    Film o fabryce Keijser Interior Projects w Bochni - krótka przejazdzka przez nasza firme. Schemat jest tylko ideą - koncepcją logicznych bloków działających ze sobą. Jak one ze soba współpracują , co jest na wejsciu do firmy , jak zostaje stworzony rezultat. Ostatnie pytanie - "Where do we go now ?" ( Gdzie idziemy teraz ? ) - to nasza głowna myśl przewodnia by patrzeć w przyszlość , by wzmocnić firme ,aby byc jeden krok przed konkurecja.
  • Topsolid Planner How It Works Topsolid Planner How It Works Topsolid Planner How It Works Topsolid Planner How It Works Topsolid Planner How It Works Topsolid Planner How It Works Topsolid Planner How It Works Topsolid Planner How It Works

    Tytul: Keijsers Interior Projects - Topsolid Planner How It Works - 2016

    Technologia / typ: Topsolid Wood , Topsolid Planner , Topsolid Quota , Blender 3D Cycles / 2.76
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects - 7 minutowy film o Topsolid Planner - oprogramowaniu dzieki któremu tworzymy sklepy , pomieszczenia wyposarzone w meble z biblitoteki. Wczesniej przygotowane modele wraz z opsiami w szybki i latwy sposób wstawiamy na scene , ale to niewszystko. Na bazie tego zlozenia generujemy Quote - raport w formie pdf oraz dane XML. Tutaj dodatkowo pokazuje system dzialajacy w tle samego Plannera - to co siedzieje z informacja dalej.
  • Tytul: Losowe wizualizacje projektów , konceptów z Keijsers Interior Projects - 2016

    Technologia / typ: Blender 3D Cycles / 2.76
    Opis: Losowe wizualizacje z projektów ...
  • Tytul: Gabinet - 2016

    Technologia / typ: Blender 3D Cycles / 2.76
    Opis: Gabinet z mnóstwem ksiazek. Silnik Cycles , mnóstwo UV , fizyka ubrania ( clothes ).
  • Tytul: Labirynt => Proteus systems => Topsolid Virtual - 2015

    Technologia / typ: Blender 2.76
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects - pierwszym pomyslem byl Labirynt i na jego bazie powstaly pozostale koncepty : Proteus System i Topsolid Virtual. Labirynt zawiera różne elementy firmy - symboliczne a czasami to bryla jednego z starych projektów. Ukryty rebus byl przepustka do biura inzynieryjnego ( poszukiwalismy na ten czas intensywnie talentów konsrukcyjnych ). Sama scena jest zrobiona w Blender-ze , zamodelowany labirynt wygiety za pomoca modyfikatora Curve. Nastepnie w tak wygiety element wkomponowalem wszystkie pozostale elementy. Finalny labirynt z górnym i dolnym zdjeciem to zlozenie trzech warstw w GIMPIE. Widoczne elementy Proteusa i Topsolida spowodowaly stworzenie dwóch nastepnych konceptów.

    Sesja Proteus to pierwsze surowe ustawienie naszego ERP-a. Cos na wzór sesji zdjeciowej , urzyty sugestywnie DOF z bialym tlem skupia uwage tylko na tym co wazne. Same modele zaporzyczone z Labiryntu , dla którego je głównie tworzylem.

    Dwa ostatnie zdjecia , finalny render oraz zrzut ekranu z Blendera to wizja Topsolida Virtualnego. Wyobrazmy sobie scene na której modelujemy nasz mebel ( widzac go z kazdej strony ), ustawiajac swiatla ( reflektory ) zdefiniowane nakierowujac je na bryle która wystaje z monitora - wazne - wirtualna bryla przyjmuje oswietlenie swiata zewnetrznego. Dodatkowy pulpit WOOD-a obok klawiatury. Oczywiscie manipulator 3d Connexion - podstawa. Futurystyczna wizja - przyznaje.
    UWAGA Duze pliki - ( Ctrl + rolka myszki ulatwia ogladanie ).
  • Tytul: Lazienka - 2015

    Technologia / typ: Topsolid Wood
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects - prototyp lazienki skladany z komponentów. Drzwi przesówne pozbawione jednego z wiazan pozwalaja na ruch skrzydel. Dwa drafty - pierwszy zlozenie ( wyciagniete wszystkie zasadnicze detale ) oraz rozstrzelony pokazujacy komponenty / moduly.
  • Tytul: Timmerhuis - 2015

    Technologia / typ: Topsolid Wood
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects - ciekawy projekt ze wzgledu na zastosowany material CHROMA firmy 3M. Pierwsze zdjecia pokazuja bar skladajacy sie z dwóch pierscieni oraz wyspy. Cala konstrukcja wykonana z sklejki pokryta stala nierdzewna szczotkowana , stala malowana proszkowo oraz szklem. Topsolid -owa dokumentacja pokazuje modulowosc mebla oraz sposób , kolejnosc montazu.
    Pozostale zdjecia pokazuja balie wykonana z melaminy pokrytej w calosci akrylikiem CHROMA firmy 3M ze US. Jednym z wazniejszych draftów to ten z kolejnoscia montazu samej CHROMY oraz poszczegolne rysunki modułów chromy. Na bazie tych rysunków 3M stworzyl bryly , który montowalismy na konstrukcji w miejscu montazu w Rotterdamie.
  • Tytul: De Rotterdam - przed 2015

    Technologia / typ: Topsolid Wood
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects - ogromny projekt , który ciagnol sie przez ponad rok na produkcji i w biurze inz. Tutaj pokazalem tylko malutka czastke - dwie bryly z czesci restauracyjnej. Dominujacym materialem byl mdf fornirowany drapany - specjalnie wyprodukowany na ten projekt. Modulowo zbudowane wyspy - z ustandaryzowanych komponentów ( wielokrotnego uzytku - opcja Activate/Deactivate , Driver-y , procesy ).
  • Tytul: Ricoh - przed 2014

    Technologia / typ: Topsolid Wood
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects - projekt wielu dziwnych kątów. Interesujace ksztalty ale trudne do zamodolowania modele , nie ksztalty. Musielismy uzyskac dokladna konstrukcje tak jak w rzeczywistosci to mialo byc ( wraz z ozebrowaniem w srodku ) , normalny draft zlozenia o draft z rozbitymi elementami. Dzieki temu otrzymalismy wszystkie katy kazdego elementu i jak widac byla to wielka przygoda dla produckji , która zacianala katy na pile. Nie urzylismy tutaj CAM-u z Topsolida poniewarz nasza maszyna miala wtedy tylko 4 osie. Jak widac z zdjec , kazdy element mial nietypowy ksztalt czworokata ( to niebylo problemem ) ale kazda krawedz miala inny kat. Tutaj widzimy tylko czesc tego duzego projektu , w rzeczywistosci bylo wiecej bryl z charakterystycznymi katami boków i kolorytsyka. W tym przypadku INDEKS elementów ( prowadzony przez naklejke na elemencie ) , dobre drafty zlozen ( wiele widoków ) i elementów byly kluczem do szybkiego i sprawnego zlozenia mebli. Aby uniknac zbyt wielu problemow z modelowaniem wszystkie ostre krawedzie niemaja docelowego promienia 25mm ale sa ostre. Informacja o tym dla wszystkich byla jasna , ale by ulatwic sobie zycie , informacja o tym byla na rysunku tylko w postaci notatki - uwagi.
  • Tytul: Box - przed 2014

    Technologia / typ: Topsolid Wood i Blender 2.49b
    Opis: Projekt Keijsers Interior Projects - service unit który finalnie zawiera wiele elektroniki. Wykonany z melaminy i corianu z stalowymi elementami. Wszystko bylo zrobione z osobnych komponentów i poskladane w jedna calosc. Specjalnie dla tego projektu stworzylismy dwa typy dokumentacji plaskiej. Pierwsza dla produkcji - by wykonac moduly ( koncowy urzytkowni sklada 5 modułów w calość ) oraz jedna dokumentacja dla finalnego uzytkownika - instrukcja krok po kroku jak zlozyc mebel.
  • Tytul: Kuchnia i orzeszek - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Kuchnia i orzeszek.
  • Tytul: Kuchnia "Never ending story" - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Kuchnia melamina down , MAT up.
  • Tytul: Kuchnia trzy okna - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Kuchnia i trzy okna.
  • Tytul: Garderoba - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Garderoba na poddaszu , królestwo melaminy.
  • Tytul: Klatka schodowa ( Steel and glass ) - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Steel and glass , zlozenie .
  • Tytul: Klatka schodowa i szafa - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Wizualizacja konceptu do domu w Tamaryszkach 3.
  • Tytul: HerHeaven Concept - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Wizualizacja koneceptu D.
  • Tytul: Sklep 001 - 2013 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Wizualizacja sklepu.
  • Tytul: Kuchnia system - projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Wizualizacja systemu kuchni. Modulowosc.
  • Tytul: Grzejnik - projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Wizualizacja grzejnika z profila 50x50x10 z stali nierdzewnej szlifowanej.
  • Tytul: Fotel - projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Wizualizacja fotela z teatru , z mala aranzacja pomieszczenia - sama konstrukcja.
  • Tytul: Slusarki styl - projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray/Gimp wizualizacja
    Opis: Wizualizacja mebla w calosci wykonanego ze stali. Projekt obejmuje szafke RTV z wysówna szuflada na plyty DVD / CD oraz stolik.
  • Tytul: Magistrat Wielicki - wczoraj i dzis - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Gimp
    Opis: Maly skok w przeszlosc - camera mapping. Wielicki magistrat z zamkiem Zupnym w tle. Dla portalu wieliczanin.pl .
  • Tytul: Makieta Wieliczki 3D- projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/Yafaray - wizualizacja
    Opis: Wizualizacje przedstawiaja wycienek z Wieliczki , od Magistratu , wraz z plantami po plac Kosciuszki. W prostokacie makiety zmiescil sie Zamek Zupny , kosciol sw. Klemensa , szyb Regis , Rózowa Kamienica az po Sukiennice. Projekt wtrakcie realizacji ...
  • Tytul: Zabudowa kominka - projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/ wizualizacja
    Opis: Zabudowa kominka z wykonczeniem marmurem Amarillo_Triana , oraz czarnym Indian Black Dark. Wklad kominkowy z prosta szyba ( proponowani producenci wkladu Tarnava lub kratki.pl). Pozostala czesc zabudowy tynk , kolor jak na scianach pomieszczenia. Dodatkiem jest oswietlenie oraz półki szklane we wnece.
  • Tytul: Aranzacja biura oraz pomieszczenia soscjalnego - projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/ wizualizacja
    Opis: Aranzacja wnetrza biura oraz pomieszczenia socjalnego. Biuro : meble fornirowane z elementami ze stali nierdzewnej. Pomieszczenie socjalne plyta wiórowa laminowana.
  • Tytul: Stolik Kawowy - projekt Strawberry Blur - 2012 r

    Technologia / typ: Blender 3D/ wizualizacja
    Opis: Projekt Stolika kawowego fornirowanego z naniesiona grafika. Specjalnie zaprojektowane nogi z stali nierdzewnej i stali czarnej ( lakierowanej proszkowo ). Calosc wzbogacona o drobne elementy wykonane z Corianu. Tacka uzupelnieniem kompletu.
  • Tytul: Panel CD - projekt Strawberry Blur - 2011 r

    Technologia / typ: Autocad / wizualizacja
    Opis: Projekt Panela CD fornirowanego z gietymi elementami
  • Tytul: Komoda - projekt Strawberry Blur - 2011 r

    Technologia / typ: Autocad / wizualizacja
    Opis: Projekt Komody fornirowanej z naniesiona grafika
  • Tytul: Stół - projekt Strawberry Blur - 2011 r

    Technologia / typ: Autocad / wizualizacja
    Opis: Projekt Stolu fornirowanego z naniesiona grafika
  • Tytul: Kuchnia p. G. - 2011r

    Technologia / typ: Blender 3D / wizualizacja
    Opis: Projekt Kuchni , wizualizacja wykonana w Blenderze.
  • Tytul: Kuchnia p. R. - 2011r

    Technologia / typ: Blender 3D / wizualizacja
    Opis: Projekt Kuchni , wizualizacja wykonana w Blenderze.
  • Tytul: Stolik karciany - 2011r

    Technologia / typ: fornir / mebel
    Opis: Stolik z blatem fornirowanym czeresnia , z naniesiona grafika - technologia bejcowania.
  • Tytul: Landscape ,przygotówka do projektu M. - 2010r

    Technologia / typ: Blender 3D / wizualizacja
    Opis: Wiuzualizacja wymyslonej sceneri w aplikacji Blender 3D.
  • Tytul: Podkoszulek - wieliczanin - 2010r

    Technologia / typ: sitodruk / grafika
    Opis: Podkoszulek wykonany specjalnie na konkurs do portalu wieliczanin.pl. Z przodu podkoszulka grafika - szyb Danilowicza , z tylu na kolnierzyku wyszyty adres portalu.
  • Tytul: Projekt Amadeusz ( CNC ) - 2010r

    Technologia / typ: VB.net, OpenGL / programownie , cnc
    Opis: Aplikacja pod system Windows , tlumaczaca obrazek- grafike na program rozumiany przez centrum obróbcze.
  • Tytul: Intro Strawberry Blur - 2009r

    Technologia / typ: flash/blender 3d
    Opis: Intro filmów Strawberry Blur , stworzone w Blenderze.Tutaj w jakosci flash.


kanal Strawberry Blur na YouTube Kanał Youtube Strawberry Blur

plaskorzezba cnc Aplikacja (Win) - dekoder zdjecia do programu Centrum obróbczego Weeke - Venture 2M.

Profil Linkedin