Strona główna

Witam w

Piotr Reczek

Nazywam się Piotr Reczek i jestem doświadczonym inżynierem w przemyśle meblarskim. Pracuję w środowisku Topsolid, AutoCAD , Blender 3D – rysunki konstrukcyjne i rendery ( wizualizacje / animacje ). Interesuje się grafiką 3D oraz programowaniem ( VBA , C# – Unity – podstawy – ciągle się uczę ). Mieszam doświadczenie i moje zainteresowania by tworzyć nowe światy 3D.

 

Zachęcam do zajrzenia na podstronę portfolio.

Blog

Leaving 2d experience

„Opuszczając doświadczenie 2D”  (Leaving 2d experience) „Beetween 3d connection You must pass keep parametric thought – not less. Tops Gate perhaps let You go if You have right word in top a cod Now – learn, teach , exchange Your knowledge, tops , drafts Begin !„ „Pomiędzy manipulatorami musisz przejść trzymaj parametryczną myśl – nie …

CHIŃCZYK-KO

CHIŃCZYK-KO Autorska gra M.W.P.R. – zbudowana z klocków lego z elementami RPG. Sekwencje otwiera „Czcigodny ze szczytu” Całość nagrana smartfonem. Intro wykonane w Blender 2.82a   Poniżej link do instrukcji: CHINCZYK-KO_INSTRUKCJA_FINAL_compressed_watermark Co oznacza ekstra wolny czas….  

I wtedy przychodzi ten nietypowy projekt…

Dzięki Topsolid możemy tworzyć niesamowite złożenia. Składać drafty całych złożeń, pod złożeń. Generować listę elementów , akcesoriów  a także wiele więcej. Lecz takie statyczne bryły albo całości nie pokazują nam wszystkich swoich możliwych funkcjonalności, czy ruchomych elementów : ich ograniczeń, osi obrotu, ewentualnych kolizji ( jeśli złożenie takowe posiada). Nie mam tu na myśli zastosowania …